איך בוחרים אדריכל?

 

 

 

  1. כימיה, תקשורת והבנה: כפי שבוודאי הבנתם תפקידו של האדריכל מתחיל בשלב חלומותיכם הראשונים ונגמר לאחר מעברכם בסיום עבודות הבניה והעיצוב. אינטראקציה טובה בין אדריכל ללקוח מקנה תחושת ביטחון ורוגע המסייעת לצלוח את תקופה זו. תהליך העבודה המורכב מחייב תקשורת בין הצדדים וסבלנות, האדריכל חייב להקנות ללקוח הרגשה נוחה וחופש לשאול שאלות ולהתייעץ.
  2. המלצות: אין טוב כבעל ניסיון…, הדרך הטובה ביותר לבחור איש מקצוע אמין הוא דרך לקוחות שעבדו עמו ושיתוף בחווייתם. ניתן לעשות זאת דרך חברים, בני משפחה, שכנים ומקרים. במידה ואין כאלו שיכולים להמליץ, ניתן לפנות לאתרי האינטרנט והפורומים השונים. כמובן, חשוב לשוחח עם מספר מלקוחותיו השונים של האדריכל ולקבל חוות דעת נוספות.
  3. תיק עבודות: “תמונה שווה אלף מילים”, ראו את תיק העבודות של האדריכל, עמדו על קווי העיצוב השונים, בחנו את טביעת האצבע והשפעותיו של האדריכל בכל פרויקט, או את סגנונות הבניה ובחנו את התאמתם אליכם. אין צורך לחפש את הבית שאותו רציתם אלא להבחין בדפוס האדריכלות האופייני.
  4. חשוב לשאול: בפגישת ההיכרות עם האדריכל חשוב לעמוד על ניסיונו בתחום, לשאול מהם יתרונותיו, אילו שירותים הוא מספק וכיצד יכול להביא לידי ביטוי את תכננו הייחודי של ביתכם.

זכרו, לאינטואיציה שלכם חלק חשוב בבחירת האיש אשר ילווה אתכם בתהליך, אל תתפשרו, חפשו ובדקו עד אשר תהיו שלמים עם החלטתכם.

בניה מהנה,

אדר’ ארז אשכנזי EA Architects

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות